
We kunnen het niet verbloemen: de weergoden waren ons ongunstig gestemd voor onze uitstap naar het verkeerspark. Maar ondanks de regendruppels zijn we wel aan de slag gegaan met de politieagenten voor een leerrijke doe-voormiddag.
(Bedankt aan mama Martine voor de foto's!)
|