twitter
rss








We kunnen het niet verbloemen: de weergoden waren ons ongunstig gestemd voor onze uitstap naar het verkeerspark.  Maar ondanks de regendruppels zijn we wel aan de slag gegaan met de politieagenten voor een leerrijke doe-voormiddag. 

(Bedankt aan mama Martine voor de foto's!)

0 reacties:

Een reactie posten