twitter
rss








Het tweede leerjaar is toch wel echt onze beestigste klas van de school.  Deze keer kwam Mila, de hond van Niels, een bezoekje brengen aan de klas.  We zijn alvast benieuwd welk ras we volgende week over de vloer krijgen. 

0 reacties:

Een reactie posten