GS Tilia Melsbroek
Klein maar ongelooflijk fijn!
De hond van de week
Het tweede leerjaar is toch wel echt onze beestigste klas van de school. Deze keer kwam Mila, de hond van Niels, een bezoekje brengen aan de klas. We zijn alvast benieuwd welk ras we volgende week over de vloer krijgen.
0 reacties
|
0 reacties:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blog archief
►
2021
(27)
►
september
(1)
►
juni
(11)
►
mei
(5)
►
april
(3)
►
maart
(1)
►
februari
(1)
►
januari
(5)
►
2020
(52)
►
december
(9)
►
november
(5)
►
oktober
(13)
►
september
(10)
►
juni
(1)
►
april
(3)
►
maart
(4)
►
februari
(4)
►
januari
(3)
►
2019
(47)
►
december
(10)
►
november
(9)
►
oktober
(7)
►
september
(1)
►
mei
(3)
►
april
(1)
►
maart
(5)
►
februari
(5)
►
januari
(6)
►
2018
(48)
►
december
(1)
►
november
(3)
►
oktober
(3)
►
juni
(1)
►
mei
(6)
►
april
(2)
►
maart
(18)
►
februari
(14)
►
2017
(85)
►
december
(7)
►
november
(9)
►
oktober
(17)
►
september
(4)
►
juli
(3)
►
juni
(4)
►
mei
(21)
►
maart
(3)
►
februari
(12)
►
januari
(5)
►
2016
(78)
►
december
(1)
►
november
(6)
►
oktober
(11)
►
september
(2)
►
juni
(2)
►
mei
(6)
►
april
(27)
►
maart
(7)
►
februari
(6)
►
januari
(10)
►
2015
(111)
►
december
(5)
►
november
(7)
►
oktober
(29)
►
september
(11)
►
augustus
(2)
►
juni
(4)
►
mei
(2)
►
april
(32)
►
maart
(8)
►
februari
(11)
►
2014
(99)
►
december
(6)
►
november
(4)
►
oktober
(6)
►
september
(14)
►
juni
(13)
►
mei
(4)
►
maart
(24)
►
februari
(21)
►
januari
(7)
▼
2013
(90)
►
december
(3)
►
november
(5)
►
oktober
(4)
►
september
(33)
►
augustus
(1)
►
juni
(9)
►
mei
(3)
►
april
(7)
►
maart
(13)
►
februari
(5)
▼
januari
(7)
Scholensportdag: het vierde leerjaar
Zoek de fout!
Kind van de week ...
Sneeuwpret
Museum van de molen
De hond van de week
Een nieuw jaar
►
2012
(105)
►
december
(12)
►
november
(2)
►
oktober
(11)
►
september
(28)
►
augustus
(1)
►
juni
(11)
►
mei
(4)
►
april
(35)
►
maart
(1)
Volgers