twitter
rss

Het zesde is een zwaar jaar!  Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zitten de kinderen te zwoegen en zweten.  Nooit is er een momentje vrij om even te relaxen.  Juf Marianne en meester Thomas weten van geen ophouden, want de afgelopen weken namen ze deel aan "Kranten in de klas".  Elke dag kregen de kinderen alle Vlaamse kranten in de klas.  Nog meer werk!


(Klik op de foto om een groter exemplaar te krijgen!)

0 reacties:

Een reactie posten