twitter
rss

Rond half tien vanochtend vertrokken onze toeristen onder leiding van juffen Lien en Monnik, meester Thomas en twee stagiaires richting Nieuwpoort.  De rit verliep heel vlot en nog voor het middageten was iedereen geïnstalleerd in zijn hutje.  Zelfs de koffers waren dan al uitgepakt.  Het zonnetje was ook van de partij, dus de eerste zeedag werd goed ingezet!

Meer nieuws en misschien ook wat foto's volgen gauw!

0 reacties:

Een reactie posten