Klein maar ongelooflijk fijn!
De herfst... De blaadjes dwarrelen van de bomen. Het wordt kouder... Ideaal voor een wandeling in het bos. De leerlingen van het derde leerjaar vonden het blijkbaar heel erg leuk!