twitter
rss

De leerlingen uit het tweede leerjaar kregen vandaag een MuVo-les Beeld en Media van meester Jonas in wording. Samen met meester Jonas hebben de kinderen gewerkt rond afspraken in de klas. Meester Jonas mag zeker nog eens terugkomen!













0 reacties:

Een reactie posten