twitter
rss

Dank u aan iedereen die lekkeredingen heeft meegegeven voor het kerstontbijt. Ook bedankt aan alle ouders die een handje zijn komen helpen. Het was zeker geslaagd. Alle buikjes zijn goed gevuld. De kerstvakantie kan beginnen!!! Aan iedereen prettige feestdagen!
















0 reacties:

Een reactie posten