Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Klein maar ongelooflijk fijn!
Dank u aan iedereen die lekkeredingen heeft meegegeven voor het kerstontbijt. Ook bedankt aan alle
ouders die een handje zijn komen helpen. Het was zeker geslaagd. Alle
buikjes zijn goed gevuld. De kerstvakantie kan beginnen!!! Aan iedereen
prettige feestdagen!
