twitter
rss


Een nieuw jaar ...  Daar springen wij met z'n allen in!  Sportief als we zijn trokken we vanochtend naar het zwembad van Hofstade voor onze eerste zwemles.






We wensen iedereen een gelukkig en gezond 2014 toe! 

0 reacties:

Een reactie posten