twitter
rss

Traditiegetrouw bezoeken wij elk schooljaar twee secundaire scholen met onze zesdeklassers.  Omdat wij zelf geen aandelen hebben in een bepaalde school, wisselen we telkens af.  Ons eerste bezoek ging richting Vilvoorde.  Daar bezochten we de Katholieke scholen Technov, Virgo en Virgo+. 

Het werd een boeiende dag vol actie!













0 reacties:

Een reactie posten