twitter
rss

Het vierde en vijfde leerjaar trok samen richting Anderlecht voor een boeiende "Wonen op het dak"-dag.  Hieronder vind je alvast het fotoverslag van het vierde leerjaar. 














0 reacties:

Een reactie posten