twitter
rss

Het is al enkele weken geleden, maar deze foto's willen we toch nog heel graag tonen.  De kinderen van 1B beleefden dolle pret tijdens onze carnavalstoet.  Het feestje begon al in de klas ...









0 reacties:

Een reactie posten