Vorige week kwamen heel wat nieuwe vriendjes onze school bezoeken. De kinderen van de derde kleuterklas van De Zandkorrel kwamen even proeven van hoe het is om in het eerste leerjaar te zitten.
De leerlingen van het vijfde leerjaar - de toekomstige peters en meters - stonden de kleuters enthousiast op te wachten. Het werd een fijne en leerrijke namiddag voor groot en klein.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

19 september 2016 om 09:12
coole foto's