Juf Eefje en juf Aurélia ontvingen een brief van niemand minder dan de kersman! Hierin vroeg hij de kinderen van het derde en het vierde leerjaar om een aantal opdrachten uit te voeren. Spannend!
Eén opdracht was om een kerstverhaal na te spelen. Een aantal enthousiaste kinderen van het derde en vierde leerjaar zagen dit helemaal zitten en gaven zich volledig om deze opdracht tot een goed einde te brengen. Ze dachten zelfs aan attributen en kostuums!
Een tweede opdracht was om op een bestaand kerstlied een andere tekst te schrijven. Wauw! Wat een muzikale talentjes! De kerstman zal versteld staan. Super leuke teksten en er waren zelfs dansjes bij! Sommigen hebben zelfs een kerstlied gebeatboxt.
Natuurlijk vroeg de kerstman voor bewijzen en moesten er foto's getrokken worden. Deze foto's die getrokken zijn door de kinderen zie je hier!
Prettige feestdagen! Ho! Ho! Hooo!
