twitter
rss

Op maandag 11 februari gingen het eerste en het tweede leerjaar naar 't Groenhof, een boerderij in Zandhoven. We kregen een rondleiding op de boerderij en mochten ook eens kennis maken met deze dieren. Er was een mogelijkheid om sommigen eens te aaien, knuffelen of zelfs eens vast te pakken.

Vervolgens kregen we een workshop kaarsen maken. Zoals u kan zien op de foto's, lukte dit eigenlijk zeer goed.

In de namiddag konden we pony rijden, de konijnen en cavia's aaien en met de gokart rijden.

















































0 reacties:

Een reactie posten