twitter
rss

Op vrijdag (8/11) ging het 4de leerjaar op uitstap naar Leuven.
We mochten daar het provinciehuis bezoeken van Vlaams- Brabant.
We hebben als echte provincieraadsleden vergaderd in de raadzaal en we hebben zelfs gedeputeerden moeten verkiezen. 
Na al dat vergaderen kregen we honger en hebben we een lekker stukje cake en een drankje gekregen. 
We moesten natuurlijk nog de de dader zoeker die de sleutel had verstopt. Dankzij wat speurwerk hebben we de dader gevonden en de sleutel die verstopt zat op het bureau van de gouverneur. 
In de namiddag zijn we naar het M- museum getrokken en hebben we heel wat bijgeleerd over kunst en mochten we zelfs een aantal creatieve opdrachten maken. 
Het was een geslaagde dag! 
















































0 reacties:

Een reactie posten