twitter
rss

Gisteren was het eindelijk 6 december! Op deze dag waren sommige leerlingen al eventjes aan het wachten. In de namiddag kwamen Sinterklaas en zijn zwarte pieten langs. Er werden enkele liedjes en dansjes voor hem gedaan! De jongste leerlingen gingen een hand geven aan de Sint. De andere klassen deden een pietenparcours om zo hun speculaas te verdienen. Hieronder vinden jullie heel wat foto's van deze fijne namiddag!












































































0 reacties:

Een reactie posten