Gisteren was het eindelijk 6 december! Op deze dag waren sommige
leerlingen al eventjes aan het wachten. In de namiddag kwamen
Sinterklaas en zijn zwarte pieten langs. Er werden enkele liedjes en
dansjes voor hem gedaan! De jongste leerlingen gingen een hand geven aan
de Sint. De andere klassen deden een pietenparcours om zo hun speculaas
te verdienen. Hieronder vinden jullie heel wat foto's van deze fijne
namiddag!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)











































































