twitter
rss

De voorbije maand hebben de lessen Nederlands in het 4de leerjaar in het teken gestaan van het maken van een eigen verteltas. 
Het resultaat hiervan werd bewonderd door de leerlingen van het 1ste leerjaar. 
Ze kwamen luisteren naar de prentenboeken die werden voorgelezen en er was ook een bijhorend gezelschapsspel dat ze daarna mochten spelen! 

Samen lezen en spelen! Topcombinatie!
De leerlingen van het 4de en het 1ste hebben er volop van genoten. 
























0 reacties:

Een reactie posten