twitter
rss

 We sluiten 2020 af met een wandeling naar 'Floordam' om de bewoners alsook het zorgpersoneel een hart onder de riem te steken, een geweldige kahoot kwis, het spel 'de mol' en een leuk dans feestje!




























om maar op ! Wij zijn er klaar voor! 

0 reacties:

Een reactie posten