twitter
rss

 Eindelijk was het zover! 

In maart hebben we meegedaan aan de frietenquiz, maar een frietenquiz zonder frietjes is toch maar niks. Helaas mochten we toen ons frietenfestijn niet laten doorgaan. Maar uitstel is geen afstel! Eindelijk mochten we onze frietjes gaan halen. Dat heeft dubbel zo goed gesmaakt! 😀🍟















0 reacties:

Een reactie posten