GS Tilia Melsbroek
Klein maar ongelooflijk fijn!
Dag zwembad!
Brent en Pingu nemen afscheid van het zwembad in Hofstade. De laatste zwembeurt voor dit schooljaar zit er dan ook op.
0 reacties
|
0 reacties:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Blog archief
►
2021
(27)
►
september
(1)
►
juni
(11)
►
mei
(5)
►
april
(3)
►
maart
(1)
►
februari
(1)
►
januari
(5)
►
2020
(52)
►
december
(9)
►
november
(5)
►
oktober
(13)
►
september
(10)
►
juni
(1)
►
april
(3)
►
maart
(4)
►
februari
(4)
►
januari
(3)
►
2019
(47)
►
december
(10)
►
november
(9)
►
oktober
(7)
►
september
(1)
►
mei
(3)
►
april
(1)
►
maart
(5)
►
februari
(5)
►
januari
(6)
►
2018
(48)
►
december
(1)
►
november
(3)
►
oktober
(3)
►
juni
(1)
►
mei
(6)
►
april
(2)
►
maart
(18)
►
februari
(14)
►
2017
(85)
►
december
(7)
►
november
(9)
►
oktober
(17)
►
september
(4)
►
juli
(3)
►
juni
(4)
►
mei
(21)
►
maart
(3)
►
februari
(12)
►
januari
(5)
►
2016
(78)
►
december
(1)
►
november
(6)
►
oktober
(11)
►
september
(2)
►
juni
(2)
►
mei
(6)
►
april
(27)
►
maart
(7)
►
februari
(6)
►
januari
(10)
►
2015
(111)
►
december
(5)
►
november
(7)
►
oktober
(29)
►
september
(11)
►
augustus
(2)
►
juni
(4)
►
mei
(2)
►
april
(32)
►
maart
(8)
►
februari
(11)
►
2014
(99)
►
december
(6)
►
november
(4)
►
oktober
(6)
►
september
(14)
►
juni
(13)
►
mei
(4)
►
maart
(24)
►
februari
(21)
►
januari
(7)
►
2013
(90)
►
december
(3)
►
november
(5)
►
oktober
(4)
►
september
(33)
►
augustus
(1)
►
juni
(9)
►
mei
(3)
►
april
(7)
►
maart
(13)
►
februari
(5)
►
januari
(7)
▼
2012
(105)
►
december
(12)
►
november
(2)
►
oktober
(11)
►
september
(28)
►
augustus
(1)
▼
juni
(11)
Het is gelukt!
Bezoek aan de luchthaven - "'t Is de papa van Stien!"
Afscheid van het 6e leerjaar
Tingelingeling ... wie is daar?
Een lekker afscheid
Vakantiegevoel
Sfeerfoto's school
Afscheid van het zesde nadert ...
Luchthaven
De Zandkorrel komt even piepen.
Dag zwembad!
►
mei
(4)
►
april
(35)
►
maart
(1)
Volgers