twitter
rss




Dozen werden volgeladen, dingen werden weggegooid, het stressgehalte steeg elke dag een beetje meer ...  Maar ... het is gelukt!  We zijn verhuisd! 

Foto's van de grote verhuis zijn er niet, want iedereen had het te druk.  Jammer, want nu kunnen we niet laten zien wat er gebeurt als heel veel mama's, papa's, collega's, familie van collega's, ... de handen uit de mouwen steken.  Het was een drukte van jewelste!

Bedankt aan iedereen!

0 reacties:

Een reactie posten