twitter
rss

Onze vernieuwde school werd afgelopen zaterdag officieel geopend.  Het werd een lange, maar superleuke dag.  De leerkrachten, de leden van het oudercomité en de werkmannen van de gemeente waren al vroeg van de partij om onze school een feestelijk tintje te geven.  In de namiddag kregen we dan heel wat genodigden over de vloer: de Minister van Onderwijs, de burgemeester, schepenen, ... maar ook onze mama's, papa's en leerlingen. 

Hieronder vind je alvast enkele sfeerbeelden terug.  De juffen en meester hebben zelf heel weinig foto's gemaakt.  Dus deel gerust jouw exemplaren!  Stuur ze naar kim.r@gbs-piramide-tilia.be












0 reacties:

Een reactie posten