Met pijn in ons hart (ahum) namen we begin deze week afscheid van onze containerklassen (pardon, bungalows!). Twee klassen gingen terug richting leverancier, de twee anderen gingen met de vrachtwagen naar onze collega's in Piramide. De kinderen van 4A en 4B en hun juffen Helga en Elke zaten ongeduldig te wachten op de komst van hun nieuwe lokalen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
