twitter
rss

Wat zat de sfeer er goed in vandaag!  De voetbalgekte sloeg al vanochtend toe.  Er werd ontzettend veel geoefend vandaag. Zeker toen bekend raakte dat we een beroemde voetballer over het grasveld zouden zien dribbelen.  De leerlingen waren plots dubbel zo gemotiveerd.  De teleurstelling was dan ook groot toen bleek dat Bob Peeters - de zogezegde neef van de vrouw van meester Thomas - niet zou komen. 

In de namiddag kregen we ware topmatchen te zien.  Eerst speelden de klassen onderling tegen elkaar.  Vervolgens was er het grote duel: groot tegen klein, jong tegen oud.  De leerkrachten versus de leerlingen dus. 

De kinderen waren er van overtuigd dat het voetbaltalent van de juffen en meesters diep onder nul zat.  De leerkrachten waren er 200 % zeker van dat ze zouden afgedroogd worden door de jonge garde.  Maar ... het bleek anders uit de draaien.  Iedereen zette zijn tanden er in en ging tot het uiterste.  Zowel de match van 1/2/3 tegen de leerkrachten, als die van 4/5/6 eindigde met een gelijkspel.

Moeten de jongens van vier, vijf en zes dan toch toegeven dat de juffen en meester even sterk zijn als zij?

Enkele sfeerbeelden:




















0 reacties:

Een reactie posten