Na een lange week van punten tellen, rapporten bestuderen
feest vieren en afscheid nemen,
voegden we de daad bij het woord
en zwierden we de kinderen die naar het middelbaar gaan
BUITEN!
Met dank aan juf Sylvie (derde leerjaar Piramide) voor het leuke idee!
|