Niet vergeten!
Op vrijdag 19 december 2014 van 17u00 tot 20u00 organiseren wij onze eerste wintermarkt / kerstreceptie. Mooie kraampjes, gezellig toasten op het voorbije en volgende jaar, genieten van al het lekkers (verse soep, hotdogs, ...) en nog zo veel meer!
De kerstmarkt wordt georganiseerd ter verfraaiing van onze speelplaats ... Zodat we met heel veel likjes verf wat kleur kunnen brengen op school.
Hopelijk tot dan!

