Het was een gezellige voorleesweek op school. Heel wat (groot)ouders vonden de weg naar onze klassen en kwamen voorlezen uit hun lievelingsboek.
Ook onze lees-vijf-op-een-rij was een groot succes. De snoeppot van juf Kim moest op één, twee, drie weer bijgevuld worden. We kregen ook heel wat sfeerbeelden van onze lezende kinderen.
Er hangen nog prachtexemplaren op het raam aan de speelplaats.

