Er braken vrijdag bijna rellen los, omdat voetballen verboden was tussen 12u00 en 13u00. Onze cd-speler werd buiten gezet zodat we al helemaal in de sfeer van Sinterklaas konden komen. Niet naar de zin van onze toekomstige Messi's en Lukaku's. Maar ... de aanhouder wint. (Lees: juf Kim kan strenger kijken en luider roepen dan 20 derdegraadsjongens - aangevuld met enkelen van het vierde - samen!)
Niet veel later was er wapenstilstand en gebeurde dit:
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
