Wat een mooie, hartverwarmende reacties kregen wij tijdens en na onze kerstmarkt! Het was hard zwoegen, maar het resultaat mocht er zijn. De kinderen knutselden mooie dingen, de leerkrachten decoreerden de zaal alsof ze nooit anders deden. En de Melsbroekenaren toonden zich weer van hun gulste kant.
De ene bracht een tent, de andere leverde hamburgers, iemand kwam met een lumineus theezakjesidee, een papa toonde zijn spieren en hielp de grote tent opbouwen, er werd gips gedoneerd (en nee, nee, niet om breuken te helen), heel wat mama's en oma's bleken echte brei- of haaktalenten te zijn, er werd genoeg gebakken om twee bakkerswinkels te vullen en ga zo maar verder ...
Eén ding is zeker: vrijdag 19 december 2014 zullen wij ons nog lang herinneren als de gezelligste Tilia-avond van het jaar!
In alle drukte vergaten we natuurlijk foto's te maken. We hebben enkele sfeerbeelden van voor de start. (We vergeten even die van laat op de avond. ;-)) Maar misschien heb jij wel wat foto's gemaakt die je met ons wil delen? Eén adres: kim.roels@gmail.com. We kijken er naar uit!
Alvast een dikke merci aan alle aanwezigen en diegenen die ons - op welke manier ook - een duwtje in de rug hebben gegeven! Onze financiële managers ;-) zijn nog volop bezig met de boekhouding. Nog niet alle rekeningen zijn binnen gekomen, maar het is nu al zeker dat onze muur er kan komen! Bedankt!!!
