twitter
rss








Mama's te paard, Remy met zijn muziek, een geweldige poppenspeler ...  Melsbroek heeft toch altijd iets verrassends in petto.  En dan hebben we het nog niet over al die carnavalspakken, de mensen langs de weg, het zonnetje dat scheen en de mooie samenwerking met De Zandkorrel.

Bedankt aan alle Zandkorrelouders die wafels voor ons bakten!  Ze waren heerlijk.

Prettige vakantie!

0 reacties:

Een reactie posten