twitter
rss


Waar blijft hij toch?







Het 6de wacht de Sint en Pieten in stijl op!

Jeeeej! Daar zijn ze!

Ook juf Christa en juf Danny vangen graag een glimp van de Sint op!


Thema: samen gezellig rond het kampvuur!

10 000 zwarte pieten van het 2de leerjaar



'Zie ginds komt de stoomboot' op z'n eerste leerjaars

En dit onder begeleiding van de gitaar van meester Jeroen



'Hoor wie klopt daar kind'ren' van het 3de en 4de leerjaar in 'cowboystyle'!



Euuh... vanwaar komen die extra Sinten?

En die Kerstmannen zijn hier ook té vroeg?



De Sint aan het woord... toen werd het volledig stil... 






















Komaan juf Christel! 


Wat waren ook dit jaar de pieten weer geweldig!


Daaaaaag Sinterklaasje, daaaag daaag....


Een pietenselfie met de juffen


En de meesters zagen dat het goed was 

0 reacties:

Een reactie posten