Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Klein maar ongelooflijk fijn!
Vandaag stond er een hele grote stoel aan de schouw in de klas. Daar
paste net een 'mama' en 'papa' in... Zo konden we onze nieuwjaarsbrieven
al eens voorlezen.
Heeeeel gezellig en leuk!!!
