twitter
rss


Vandaag stond er een hele grote stoel aan de schouw in de klas.  Daar paste net een 'mama' en 'papa' in... Zo konden we onze nieuwjaarsbrieven al eens voorlezen.
Heeeeel gezellig en leuk!!!









0 reacties:

Een reactie posten