twitter
rss

In het vierde leerjaar zitten echte uitvinders! Vandaag mochten ze hun uitvinding komen voorstellen in de klas. Wauw! Wat een creativiteit! 

Voor elk probleem hebben zij een oplossing. :-D






























0 reacties:

Een reactie posten