twitter
rss

De bengels van het vierde leerjaar zijn ondertussen echte wetenschappers geworden! 

We hebben een echte topdag gehad in Technopolis. We hebben veel kunnen uitproberen en we hebben ook een super leuke show gezien.
Hoe zit dat? Zo zit dat! 








































0 reacties:

Een reactie posten