Op een heerlijke, warme dag fietste het 4de leerjaar volle goeie moed naar het verkeerspark in Steenokkerzeel. Jammer genoeg kregen we daar te horen dat door omstandigheden we niet op het verkeerspark konden.
Geen probleem! We kregen een super leuke rondleiding bij de politie! We mochten zelfs in de combi kijken, op de motor zitten en de cellen van dichtbij bekijken. Spannend!
