De kinderen van het vierde leerjaar fietsten naar het gemeentehuis en kregen daar een super leuke rondleiding met een fotozoektocht. Zo leerden we heel wat meer over wat er allemaal op het gemeentehuis wordt gedaan.
We kregen ook een lekker drankje en een gezond tussendoortje.
|