Wat een politieke talenten in het 4de en 5de leerjaar! Zij mochten zelf een partij oprichten. Ze moesten een lijsttrekker aanduiden, schepen en actiepunten bedenken. Daarna mochten ze hun partij voorstellen en vertellen waarom we op hen moesten stemmen. We hebben daarna dan ook een echte stemming gehouden.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
