twitter
rss

Deze week mocht het vierde leerjaar als echte gemeenteraadsleden in de raadkamer van het gemeentehuis zitten. Daar leerden we heel wat meer over de werking in het gemeentehuis. Daarna hebben we een fotozoektocht gedaan in het gemeentehuis. We kregen zelfs gezonde hapjes en een sapje.

We zijn deze week ook onze gemeente gaan verkennen. 







































0 reacties:

Een reactie posten