De bende van het 3de en 4de leerjaar heeft alles geleerd over ons lekkere streekproduct in het witloofmuseum in Kampenhout.
Verkleed als echte boeren en boerinnen hebben we onze handen uit de mouwen gestoken en het witloof gekuist, verpakt en geveild. We hebben zelfs geknutseld met de witloofwortels en we hebben natuurlijk ook mogen proeven.
