Eerder dit schooljaar mochten we al in het gemeentehuis in Steenokkerzeel op speurtocht gaan, nu zijn we nog iets verder gegaan! Jawel, wij waren in het provinciehuis van onze eigen provinciehoofdstad.
We hebben in de raadzaal vergadert als echte deputanten. We zijn opzoek moeten gaan naar de sleutel en tijdens de pauze kregen we een lekker drankje en een lekker stukje cake.
Na de middag hebben we een korte wandeling gemaakt in Leuven. We zijn op het Ladeuzeplein geweest waar er markt was. We zijn langs de Grote Markt gelopen en langs de Oude Markt.
In de namiddag hebben we dan leren kijken naar kunst in het M museum.
