Een aantal weken geleden hadden we een brief geschreven naar de bewoners van Floordam. We hadden gevraagd of we eens langs mochten komen om samen gezelschapsspelletjes te spelen. Zij waren meteen enthousiast!
En dus zijn wij op een regenachtige namiddag spelletjes gaan spelen in Floordam. Wij en ook de bewoners hebben ons super geamuseerd. We hebben zelfs limonade en een hapje gekregen.
