twitter
rss

Ook wij deden mee aan de klimaatactie. 

Donderdag ging het 6de leerjaar langs in elke klas om ons duidelijk te maken dat de kleine dingen ook al kunnen helpen. Dankzij hun tips zullen wij zeker ons best doen om een steentje bij te dragen voor een beter klimaat. 
Vrijdag zijn we door weer en wind vertrokken met fluo, grijpers, handschoenen en vuilzakken om ook de schoolomgeving wat properder te maken. 



































0 reacties:

Een reactie posten