We hebben eindelijk Wies ontmoet! We waren uitgenodigd op haar dak en daar mochten we allerlei activiteiten doen. Zo zijn we heel wat over onszelf en over elkaar te weten gekomen. Maar de belangrijkste les was: samenwerken!
Nadat we onze boterhammetjes hadden opgesmuld, hebben we nog eventjes samen een spelletje gespeeld. Dan zijn we op verkenningstocht vertrokken in Kuregem...toch niet helemaal hetzelfde als Melsbroek. We moesten onderweg ook allerlei opdrachten uitvoeren om zo de buurt te leren kennen.
Het was weer een super toffe en leerzame uitstap.
Met dank aan alle ouders die meehielpen met het vervoer naar het treinstation en terug naar school.
