Klein maar ongelooflijk fijn!
Hey Branco,Jij kunt super-toffe foto's trekken!!!Onze toekomstige fotograaf in actie?Groetjes uit het "druilerige" Melsbroek! En geniet er daar allemaal nog maar van!Juf Christel 1
gaan we nu ook gevloerd worden als jullie terug zijn...?nog veel sportplezier!Catherine, mama van Margot
Super-mooie foto's Branco!Probeer er ook ééntje van jezelf te maken;-)Geniet er nog van!xxxjes mama, papa, Lucca en je metertje
24 april 2012 om 08:07
Hey Branco,
Jij kunt super-toffe foto's trekken!!!
Onze toekomstige fotograaf in actie?
Groetjes uit het "druilerige" Melsbroek! En geniet er daar allemaal nog maar van!
Juf Christel 1