Klein maar ongelooflijk fijn!
Lunaaatje, Lélie en Tom zijn jaloers, zo'n leuke sportklassen kennen de franse scholen niet... van in Afrika (Nigeria) wensen we je veel plezier en tot maandag op de kermis !Gros bisous de ta Tata Marleen.
26 april 2012 om 07:59
Lunaaatje, Lélie en Tom zijn jaloers, zo'n leuke sportklassen kennen de franse scholen niet... van in Afrika (Nigeria) wensen we je veel plezier en tot maandag op de kermis !
Gros bisous de ta Tata Marleen.