De eerste schooldag vloog voorbij. Kennismaken met de nieuwe leerkracht en al die nieuwe vriendjes, eens neuzen in de klas, de nieuwe afspraken leren kennen en dan ... even feesten tijdens de officiële "'t Is weer school vakantie."!
Met z'n allen hebben we een toast op het nieuwe jaar uitgebracht. En zoals het hoort bij een echt feest werd er ook gedanst. Juf Marijke leerde ons het eerste deeltje van onze schooldans aan. Elke maand leert ze ons een stukje bij.
Benieuwd wat het zal worden? Nog even geduld tot eind juni.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
