twitter
rss

Monsters, spoken, heksen, tovenaars, spinnen, ...  We hebben vandaag alles in ons huis.  Tijdens de middag veranderden heel wat klassen in Halloweensfeer!  We sluiten het eerste stukje van het schooljaar al bibberend af.

Enkele sfeerbeelden van het 2e, 3e, 4e en 5e leerjaar:











De kindermaagjes van het derde en vierde leerjaar kregen nog iets speciaals te verwerken vandaag.  De juffen brouwden vannacht een mysterieus hekensoepje.  Je weet wel: een druppel of tien levertraan, enkele muizenstaarten, het sap van een uitgeknepen rotte pompoen aangelengd met wat bloed.  Geen mensenbloed natuurlijk ...  We werken liever met iets uit de natuur: een kat of een hond.  Of was het een konijn, deze keer?

0 reacties:

Een reactie posten