twitter
rss

 Vanochtend gingen we op stap met de kinderen van drie en vier.  We trokken naar 't bos van Floor.  (Floordambos dus ;-)
















We kregen een kort lesje geschiedenis, ontdekten de natuur, deden een bezinningsoefening (nu weten we hoe bomen zich voelen), ...  Allemaal heel leuk, maar het allerleukste was natuurlijk het ravotten.  We hebben ons geweldig geamuseerd. 

P.S.: Wat onthouden we van vandaag?  Een kikker mogen we niet in een insectenpotje steken!

0 reacties:

Een reactie posten