twitter
rss

Enkele weken geleden kregen we telefoon van de politie.  De kinderen van het vierde werden opgeroepen om zich aan te bieden in het politiekantoor.  Lap ... Wat hadden ze nu weer gedaan?  ;-)  Gelukkig moesten ze niet de binnenkant van een cel gaan bezichtigen!  Ze kregen een verkeersles door een echte agent en mochten nadien naar het verkeerspark.  Daar konden ze alle verkeersregels nog eens extra inoefenen.  En dat bleek trouwens een heel goed idee ...










0 reacties:

Een reactie posten