Het eerste leerjaar bracht een bezoek aan het rusthuis: 'Floordam'. We zongen 'vrolijke vrienden' en stelden ons voor aan de bewoners. We vertelden dat we in het eerste leerjaar al heel wat geleerd hebben!
Ons SCHRIJFlied werd gezongen, een REKENgedicht werd voorgedragen en de nieuwjaarsbrief werd voorgeLEZEN!
We begroetten de bewoners persoonlijk met een hand, een lachje, een woordje,... en we kregen een wafel en een drankje! Heerlijk!
Terwijl wij daar rustig van al dat lekkers genoten, werden de rollen omgedraaid en zongen de bewoners voor ons!
Dit bezoek was zooooooooo leuk!
Wij komen gauw terug!
Juf Erika en Meester Jeroen
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
